intervju med Liv Rokstad Aakre

Jeg har bodd her Gran Canaria i 2 0g et halvt år. Jeg flyttet til Gran Canaria mest på grunn av klimaet og arbeidet på skolen.

Jeg er spes.ped-lærer i både 10.klasse og vg1. I tillegg er jeg leder for barne- og ungdomsskolen.

Mine beste opplevelser så langt her på Gran Canaria har vært alle de kjekke turene vi har reist på.

I fritiden liker jeg best å få gjøre ting som får meg til å slappe av, alt fra å sette meg ned i «godstolen» og lese en av mine favoritt krimbøker til å reise på stranden en varm soldag.

Hvis jeg hadde blitt etterlatt på en øde øy (bank i bordet) hadde jeg valgt å ta med meg en av mine beste krimbøker, fyrstikker og en såkalt «leather-man» kniv.

Jeg vil sende stafettpinnen videre til min gode kollega Tove som har vært her i mange år.