Nattvandring på leirskolen

I starten av denne uka har vi vært på leirskolen El Garañon. Det var veldig gøy. Det jeg skal skrive om er nattvandringen. Vi tok på oss masse varm klær og gikk til et sted der vi kunne se dalen.

På veien ditt møtte vi en liten søt, svart hund. Den tilhørte de folkene som campet der.

- Jeg fikk ikke tatt bilde av den søte hunden, men her er en som ligner.
– Jeg fikk ikke tatt bilde av den søte hunden, men her er en som ligner.

Vi så Venus (planeten). Den var ved siden av Roque Nublo. Vi trodde først det var julestjernen, for den så ut som et skinnende kors, men det var Venus.

Da vi kom frem skulle vi sette oss ned og lytte på hva guiden sa. Han fortalte historien om dalen. Så skulle vi lytte, om hva vi hørte av lyder rundt oss. Akkurat da hørte vi ikke så mange lyder, fordi det litt vind. Men gresshoppene var der. Noen så stjerneskudd mens de lyttet. Og hunden kom tilbake. Den var veldig søt.