Skoleavis med lukt og smak

Nest siste økta i denne skoleavisens historie utspant seg på skolekjøkkenet siste fredag i mars. Vi har fått utdelt 57 undervisningstimer, og de er brukt opp når vi tar påskeferie om en ukes tid.

Alle var enige om at å lage pizza var en fortreffelig aktivitet. Vi hadde trodd vi skulle få skolekjøkkenet alene, men måtte campere sammen med spanskelever fra videregående. Det gikk helt fint, men den planlagte fotoseansen der alle skulle får trene på fotografering av mat, ble veldig avkortet. Pytt pytt! Pizzaene ble kjempegode, og alle var bare helt utrolig ansvarsfulle når det gjaldt å rydde og vaske opp etter vi var ferdige. Her er det tydelig at elevene har god oppdragelse med seg hjemmefra.

Vi takker for oss, og håper dere har hatt litt glede av det vi har skrevet dette året.

Hilsen Oda, Ingelin, Oscar Emil, Mikael, Lovise, Ida L, Ida S, Sunniva, Pernille, Sofie samt Maren og Solveig som har hatt gleden av å veilede og bistå i den journalistiske prosessen.