Kanskje tidenes beste volleyball-turnering er over

Det var tid for  volleyball turneringen som alle hadde gledet seg til. Turneringen startet på Onsdag 15 februar og varte til fredag 17 februar. Det var mange lag som stilte opp, fra ungdomskolen til foreldre. Det var laget Powerpuff group som vant. Laget besto av lærere fra skolen. Andreplassen gikk til Nederlaget fra 3. videregående og tredje plass gikk til Los angeles de Washington som også var et lærerlag fra skolen.

De to siste premiene var for beste heiagjeng og fair play gjennom turneringen. De som vant beste heiagjeng var 5. klasse, og de som vant beste fair play var 8/9 klasse laget «Los marshmallows»

Heiarop: 5 klasse

Fair play: Los marshmallows

3. plass: Los angeles the Washington

2. plass: Nederlaget

3. plass: Powerpuff group

Lydopptaker måtte også prøves, så her har Oda intervjuet litt:

Det ble tatt masse bilder, og her kommer noen av dem:

Los Angelos de Washington

Nederlaget – som slett ikke var noe nederlag med sin 2. plass. De var også arrangører av hele turneringen. Hurra for en bra jobb!

Powerpuff group stakk av med den gjeveste prisen i år.