Intervju med Sverre Bergheim

Jeg har bodd her siden i fjor høst. Da flyttet min kone, Ann Monika, vår datter, Ragne og jeg hit siden vi hadde fått jobb som lærere her. At det ble Gran Canaria vi flyttet til er egentlig ganske tilfeldig. Vi så en annonse hvor skolen her søkte etter lærere. Heldigvis fikk vi jobb begge to, og da var valget enkelt.

I år er jeg kontaktlærer for 3. og 4. klasse, og jeg underviser i nesten alle fag. Musikk og engelsk har jeg ikke.

Den beste opplevelsen utvider seg stadig. Jeg treffer hele tiden nye mennesker både på jobb og i fritiden min.

Jeg elsker å spille PADEL! Å gå turer i fjellet er også flott her. Utover det liker jeg veldig godt å snorkle og å leke meg i havet.

Da ville jeg valgt en kniv, fyrstikk og en tannbørste!

Jeg sender stafettpinnen videre til min vakre kone, Ann Monika Bergheim <3